SOCIAL MEDIA

Intrebari frecvente

Cum comand?

Alege produsul/produsele
Pentru a alege un produs puteți să-l alegeți din secțiunea dorită (tricouri, bluze, etc), sau să-l căutați direct în căsuța de căutare.
Pentru a vedea detalii despre un produs dați click pe poza sau pe numele său.

Pentru a adăuga un produs în coș trebuie să deschideți pagina unui produs dând click pe poza sau pe numele său.
Din pagina produsului, alegeți modelul și mărimea dorită (puteți consulta și tabelul nostru de mărimi pentru a fi sigur că ați ales mărimea potrivită) și dați click pe butonul ‘adaugă în coș’. Din acest moment puteți vedea produsul adăugat în coșul dvs. de cumpărături din partea dreapta-sus a site-ului.

Când îmi ajunge coletul?

Dupa ce ai finalizat comanda, vei primi 2 mailuri la adresa introdusa in formular (verifica si folderul de spam). Primul mail este automat si reprezinta confirmarea  comenzii. Al doilea mail il vei primi imediat dupa ce vom procesa comanda si trimitem coletul catre curier. Din momentul primirii celui de-al doilea e-mail, vei primi coletul in 24-48 ore (in functie de localitate). In cazul in care coletul a intarziat mai mult de 3 zile, te rugam sa ne trimiti un mesaj prin formularul de contact (nu uita sa specifici numarul de comanda).

Cum platesc?

In functie de metoda de plata aleasa la CHECKOUT, plata se face:

  • Ramburs (cash) direct la curier in momentul cand a ajuns coletul
  • Online cu cardul prin EuPlatesc.ro (serviciu securizat 3-D Secure / Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

Am comandat / primit marimea gresita. Cum schimb?

Te rugam sa ne trimiti un mesaj prin formularul de Contact care trebuie sa contina:

  •  Numarul de comanda
  • Produsul / marimea care trebuie schimbat/a

Vom trimite coletul nou prin curier si va trebui sa ii predai curierului pachetul primit anterior (colet la schimb).

WHAT’S KRACKIN’?

Join our newsletter and be the

first-to-know about our new stuff, sales, deals and many more!

Facebook